Hey ! guys ,sweet 17 Xiiao Qing. welcome to my station.I'm single now! I 'm a simple girl ,I like friendly people and friends, i just like to make fun for people ; the important: don't try to LC for me , I don't like people LC! I love my Friends and love my family much ! My blog is full memories of my life ! I wish I can enjoying and happying in my life ! :) If you don't like me , click the 'X' and get out of my life ! :)

If you don't like me , pla get out !

What Time Now ? ;')

2011年12月6日

It is crazy December .

12月了,我该怎么说时间过得很快,太快了。
我也不知我这整个月我做些了什么,读书?不是,做工?不是
就只懂得吃喝玩乐。16岁了16岁了,再过25天,我真的17岁了
是我在学校的最后一年了,我真的该行动了。
我没有时间也没有什么心情去吃喝玩乐了。
我要面对我即将来临的SPM,我真得很怕成绩全红
所谓长辈说的,现在不读书,你一定会后悔。我很明白这个道理
我也曾看过很多人都找不到稳定的工作。
我不想让我身边的人担心,失望。
坦白说,我不知道未来的我会变成怎样。
Wish Me ALL THE BEST Ba ! XD


A lot of ppl birthday on this month . Got Christmas and 31th count down 2012 ! It is crazy December ! :D

 By Xiiao Qing 

没有评论:

发表评论